LIKA för socialtjänsten
LIKA är ett verktyg för socialtjänsten som konkretiserar och åskådliggör förutsättningar för det fortsatta arbetet med digitaliseringen inom socialtjänsten. LIKA består av tre delar: värdering, sammanställning och handlingsplan.
Målgrupp | Beslutsfattare, Verksamhetsutvecklare, Yrkesverksamma |
Kategori | Digital infrastruktur, Verksamhetsutveckling |
Taggar | Förändringsarbete, Kompetensutveckling |
Verksamhetsområde | Socialtjänst |
Typ av stöd | Verktyg |
Utgivare | Sveriges kommuner och regioner (SKR) |
Senast uppdaterad | 2022 |
Länk | http://socialtjanst.ittempen.se/ |
Senast uppdaterad:
Kunskapsstöd för e-hälsa
Webbsidan utgör en del i E‑hälsomyndighetens kartläggning av nationella kunskapsstöd. Läs mer om kunskapsstöd för e-hälsa här.